Thursday, February 4, 2010

asslamualaikum..

Apa khabar semua rakan rakan. lama betul tidak menulis untuk blog sendiri, dah 3 bulan lebih.
Terlebih dahulu saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru untuk kak cik semoga berbahagia hingga ke syurga hendaknya. Rasanya belum terlambat lagi nak ucapkan Selamat Tahun Baru untuk kawan-kawan semua walau dimana anda berada.

Maaflah kalau ayat-ayat saya ini membosankan. Saya ni tidak pandai nak bermadah puisi, rasanya kena ambil kelas dengan saudara Wahyudi dulu. Harap harap Abg Ad sudilah ambil saya ni jadi anak murid.

Ok lah sekarang kembali kepada perkembangan terbaru saya. Saya baru sahaja memulakan tugas sebagai Juruteknik Komputer di sebuah syarikat yang bernama Radifems iaitu subsidari kepada Radicare, yang terletak di Batu Caves pada 2 Feb 2010 iaitu pada hari Selasa lepas. Dimana syarikat ini adalah syarikat tempat saya menjalankan latihan industri semasa program INSEP UTHM 2009 dahulu.

Saya berasa amat bersyukur dan gembira kerana salah satu azam baru saya pada tahun 2010 ini adalah mendapat pekerjaan. Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang telah mendoakan saya.

Akhir kata daripada saya tahniah kepada rakan-rakan INSEP terutamanya RKA kerana berjaya menamankan LI dan program INSEP dengan begitu berjaya sekali...

sekian... wassalam.

No comments:

Post a Comment